17 Ağustos 2010 Salı

Okuyun, izleyin ve kaçın

Dün Annelerin Dünyası'nda nahoş doktor anılarımı paylaştım, okumamakta serbestsiniz.

Uyduruk Hikaye'de de yazıyorum, uyduruyorum ve saçmalıyorum desek de yeridir.Ama eğleniyorum, Gingembrre'dir oradaki adım, yazarlar kendi ismini kullanmaz hesabı.

Ayrıca bugün çok uykum var.Geceleri eşim askerden bildiriyor.Koştuk,kalktık,yattık diye sonra ben uyuyamıyorum, rüya üstüne rüya...Ah bir de hatırlasam ne güzel olacak.

Bir de aklımdayken söyleyeyim hani Molped reklamı var ya, Ebru Akel ve benzeri bayanların oynadığı.İzlerken ne kadar da Doğuş çay reklamlarına benziyor diyordum ki, meğer bunu da Sinan Çetin çekmiş.Bu sefer "En kuru ped Molped" dedirtmiş defalarca,  "En güzel çay Doğuş Çay"ı ezberlettirdikten sonra bir de bu reklamın dönmesi, Sinan Bey'in yeni bir şeyler üretemiyor olmasına dalalet mi ediyor dedirtti.

Şu sıralar reklamcılarda beyin yeme etkisi yaratma telaşı var sanırım.188 80'in 5-10 yaş arasına hitap eden, soy sop sövdüren reklamları en güzel örneğidir.8 rakamından nefret ettik ülkecek.

Neyse iş güç yapmak istemiyorum bugün, müşteri gelmesin gülemem, mail atmasınlar bakamam lütfeeennn:P...

Hiç yorum yok: