8 Kasım 2010 Pazartesi

Ninni ve Asım Alp




Çoook sevgili annelerimiz Evren ve Oip harika bir çalışma yapmış ya....Şimdi biz onların ninnilerini dinlemeden gün geçirmiyoruz.Tekrar ellerine sağlık diyor, bu videoyla onları ne kadar çok sevdiğimizi ve ne kadar güzel işler yaptıklarını bir de buradan göstermek istiyoruz.

Not1:Video'nun başunda Asım Alp'in Yavrusu'nun yanlış telaffuzuna artistlenişine bakın hele:P

Not2:Eklesem mi eklemesem mi derken çok düşündüm videoyu.Kısa bir süre sonra silebilirim.Demedi demeyin.

9 yorum:

OiP dedi ki...

OYUP yisin bal dudaklıyı:)) maşallah ya, çok büyümüş bu annesi:) şu tepkiler beni nasıl gaza getiriyor anlatamam:)) ellerine sağlık...
paylaşmak da sorun yok sanırsam??:))

Yelish dedi ki...

ayyy iyi ki ekledin Birben yaaa
kocaman olmus A.Alp'cim
oyup diyen agzini severim onun ben ayrica:)

Birben dedi ki...

Oipim yani sevgili Oyup, gel gaza gel, o zaman sen de tadından yenmez oluyorsun:))..Paylaşmak derken:)Bu linkten paylaş ki ben videoyu kaldırsam heryerden kalksın ok?

Yeliz özledin değil mi?Ben de özlemişim kısa da olsa video hazırlamayı...

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

"makalar" çok mu komik geldi canım:)))

Birben dedi ki...

Kendileri TRT'de spikerlik yaptı ya sanki,ondan artizleniyor işte :)

R. Berin Tuncel dedi ki...

Ensarın yorumu "Anne ben islerken ses çıkarmıyoyum o çıkarıyo :)" üflemesine bayıldım ben de :) fena yakışıklı bu oğlan!

Birben dedi ki...

Ben de bayılıyorum üfleme olayına:)Ensar özledi herhalde Asım Alp'i:)

Adsız dedi ki...

Ayyy, bayildim valla, gozlerim doldu resmen. Ne kadar tatli, ne kadar guzel! Oyle mutlu oldum ki anlatamam :))) Ezberlemis resmen! Oyup demesinden uflemesine, yavruşun telafuzuna gulmesine, sondaki bal yuzlu gulusune, hepsine hepsine bayildim. Sagolasin Birben paylastigin icin, cok tesekkurler! Opuyorum sizi cok :))

Birben dedi ki...

Evren yaptığınız iş o kadar güzel ki, bu görüntüyü sizle paylaşmasaydım içim de kalırdı.Çok doğru bir noktadasınız ve devamı için manevi desteğe her zaman hazırız:)))