22 Şubat 2011 Salı

Motivasyon için...

Ateşli günler yerini kuru öksürüğe bırakmışken, geceleri topuklarına sürdüğüm Vicksten ve sabahları içirdiğim kara turp haznesinde reaksiyona giren balla, alternatif tıptan medet uman, propolis diye birşeyin varlığından henüz haberdar olmuş, gerekirse bu maddeye sahip olmak için Maranki'nin ot toplayıcısı olmaya meyletmiş bir kadınım ben artık.

Vurulan antibiyotik iğneler, şişelerce tüketilen ateş düşürücülerin çocuğumun bünyesinde havaleden daha kötü etki edeceğine adım gibi eminim.Varsın koca karı desinler, ben kozmik bitki dünyasının müridlerinden olmaya adayım...-içine bitki bilimci kaçmış anne-

KOSGEBi önerdi sevgili görümcem, der ki, git anlat kendini, yaparsın becerirsin aç dükkanını, kulu kölesi olma godaman patronların, kendi işine sahip çık...Aktar mı açsam acaba?:P

Şaka bir yana, cesaretim bir tavanda, bir yerde.Eşim iş bulmadan godamanlara mahkumum.Yoksa öyle güzel fikirler varki kafamda...

Beni devamlı motive eden şu aşağıdaki fotoğraflar ve blog sahipleri var.Çok güzel fikirler ediniyorum sayelerinde.

Bu punch şişesi süper lohusa şerbeti dağıtır.



Böyle güzel buketi Martha görse dilini yutar.

Beşiğe bayıldım, çok şeker.

Hımm bunlar da tamamen pis boğazlıktan:)

4 yorum:

anne kaleminden dedi ki...

valla çocuklar hasta olmasın her şeyi denemeye, arayıp bulmaya, bu uğurda tim kurmaya hazırım :))

Birben dedi ki...

Tamam Nihan aktar açarsam seni de Ankara şubesi yaparız:P

Filiz Morkoç dedi ki...

Biliyomusun Birben, hayatımın en trajikomik keşkesidir bu kendi işini yapma konusu.. Param yok ama onun dışında gerekli herşeyim var çok şükür.. Biri ön ayak olsada kendi işimi yapsam... ah ahhhhh...

Deniz Gölbaş dedi ki...

Alyans modelleri olarak yazılarınızı takip ediyorum. Gerçekten iyi yazılar. Teşekkür ederiz.