13 Eylül 2010 Pazartesi

Pazartesi İtirafı,Inception ve Mal

Ayaklarım geri geri gidiyor.Bugün aklımdan geçen hep buydu.Nedir derdim anlamıyorum.Kimilerine göre iyi denebilecek bir gelirim, kimilerine göre iyi denebilecek bir iş ortamım ve kimilerine göre iyi denebilecek bir ev yaşantım var.Ama her iyi, herkese göre iyi midir?İyinin anlamı tam olarak nedir ya da iyi sadece kendi halindeyken eksik değil midir?

İyiyim.

Her gün bunu herkese söylüyorum.İyiyim çünkü nefes alıyorum, iyiyim çünkü sağlıklıyım.İyiyim çünkü iyi olmam için sebeplerim var.Peki mutlu olmak nedir?Mutlu olmak için iyi olmak yeterli mi?

Mutlu olmak için şuan yaptığım bazı şeyleri yapmıyor olmam gerekiyor sanki.Mutlu olmam için etrafımda yaşayan %99'luk kitleyi duymamam lazım.Mutlu olmak için risk almam lazım.Risk alıp, çabalamam lazım.Çabalamaya gücüm var mı?%99'a karşı durabilir miyim?Toplum değerleri beni yutarken ben başım dik durabilir miyim?

İnception'u izledim.Mal gibiyim.Eveett genel olarak mal gibiyimdir ama bu sefer Cobb'un eşi Mal gibiyim.Araf'a sıkıştım.

Hangisi gerçek bilemiyorum.Yaşadıklarım mı, yaşamak istediklerin mi?

6 yorum:

Nihal M. dedi ki...

:)))
bir süre devam ediyor film sonrası durum ...
versinler ama dimi bu sene oscarı leonardoya:))
sevgiler

Birben dedi ki...

:)Leonardo'nun film seçimine hastayım, hiç yanıltmadı beni:)

Alsın tabi, o almayacak da ben mi alacağım...

Sevgile sana.

birdamlacıkyağmur dedi ki...

Çok merak ettim şimdi.
İzleyebilir miyim acaba???
Acaba ne zaman kaygısız izlerim bir filmi, şöyle kendimi vere vere.

Birben dedi ki...

Ben oğlum 2 yaşına bastıktan sonra kaygısız film izlemeye başladım Damla, ama herkes için süre farklıdır.Umarım benimki kadar uzun olmaz senin izlemen:)

resimli günlük dedi ki...

"Hangisi gerçek?Yaşadıklarım mı,yaşamak istediklerim mi?" Müthiş cümle.Ben İnception'ı izlemedim ama kafamda bu soru hep var.
özlem

Birben dedi ki...

Özlem hoşgeldin,
Yaşamak isteyebileceklerimizin sonu yok, insan nefsi hep olmayana odaklanır.İyileştirme programı hazırlamalıyız kendimize:) Ben şimdi neredeyim,neden, sahip olduklarım neler, nerede olmalıydım ve orada olmak için neler yapmalıyım gibi...

Zor ama ben yaparsam herkes yapar biliyorum:)Çıkacağız bu araftan eninde sonunda.