1 Ekim 2010 Cuma

Hastalık, bir sapıtma olayı ve komik site

***2 gün rapor aldım, faranjitimsi birşey olmuşum, doktor amca bana iyi davrandı, bademciğimi almak istemediğini bademcikten öte boğazlarımın iltahaplandığını söyleyerek, "boğazını da alamam ya" dedi gülerek(!) Birden gözlerimin önünde Testere filminden dehşet sahneler.Sağol doktor amca.

***Oğlum da hasta oldu, ateşlendi gece.Ateşini düşürdük.Bu sefer İbufen yerine Minoset şurup kullandık.Daha etkili oldu.Uykusu kaçtı ama 02:00-04:00 arası "anne oyuncaklarımla oyna" dedi bana.Oynadık, "hamun" yani hamurla şekiller yaptık, arabaları parkettik.

Fekat çocukta alışkanlık yaptı 1 gecede bu olay.İnanılmaz bir haz aldı bu işten sanırım.Gece oyunu yuppii! Sapıttı.

Dün gece de buluştuk aynı saatte.Önce süt isteme ayağına yattı beni mutfağa gönderdi sonra salonda buldum onu.Kamyonunun tepesi çıkmış "anne kamyon üşüo, ayıp" dedi.Kamyonun göbeğiymiş tepesi:P..Gece gece inanın çok zor oluyor bunu algılamak!

***Zaytung diye bir yer var.Bilenler vardır.Ben bayılıyorum.Saçmalamayı severim, onlar da harika yapıyorlar bu işi.Mutlaka dergi kapaklarına bakmalısınız.Benim favorim şu.

Hiç yorum yok: