6 Ekim 2010 Çarşamba

Ünlü Anneler

Annelik üzerine söylenebilecek çok sözüm var, anneliğin herkes için değişkenliğini unutmadan.Anne olduktan sonra yaratıcılığım arttı, yalan değil.Bu özelliğimi annelik olgusu üzerinde evirip, çevirdim mi?Evet yaptım.

Bugün okuduğum şu röportaj bana bunun neden böyle olduğunu sorgulattı.

Neden anne olduktan sonra bu olgu üzerine fazla düşer oldum? Neden her yaptığıma çocuğumu da ekledim?

Yahu, çocuğum benim bir parçam değil mi?Anne olduktan sonra ona ve hayata bir kez daha aşık olmadım mı?Bu aşk, baktığım her çerçevenin yavrumsuz eksik kalacağını hatırlatmadı mı bana?

Oğluma aşığım.Ondan farklı bir kimliğim, farklı zevklerim var biliyorum ama onsuz tat vermiyorlar hiçbir şey artık.O yüzden ünlü ya da ünsüz herhangi bir annenin çocuğu üzerinden prim yapmaya çalışmasını idrak edemem.Kimse için böyle birşey düşünemem.Bunu düşündürtmek septik ve duygusuz insan yapısına katkıda bulunmaktan başka işe yaramaz.

Doğru düzgün röportajlar verebilmek de bir meziyettir sonuçta!!!

Hiç yorum yok: