7 Aralık 2010 Salı

Ayaklarım üşüyor, ofiste herkes gergin.Şirketimiz iç tetkikle karşı karşıya bugün.Çocuk gibi sözlüye tabi tutacaklarmış bizi.Ne var ne yok soracaklarmış.Kalite politikalarımız, Gençliğe Hitabe gibi ezberletildi.Hey Allah'ım bir de bununla uğraşıyoruz...

2 gün önce en yakın arkadaşımın kardeşinin odasına daldım."Naber bıcırık?" la girdiğim odadan "Büyüksün Hocam" diyerek çıktım.Elimde büyümüştü, hani aramıza almazdık, ayak bağı olurdu.

Resim öğretmenliğinde Gülsüm.Kendine harika bir tablet almış.Çocuk gibi sevindim.Çizdim saçma sapan.Yaptığı projeleri, stop-motion'ları izledim.Bundan 6 sene önce mutlaka bir reklam ajansında çalışmak için hırs yapan ben...Elimde büyüyen o küçük kız...Yok olan hayallerim ve bugün...İç tetkik ve süreç yönetimi beyinli şahıs...Kim bu, ben değilim çünkü?

2 yorum:

Hilal dedi ki...

denetiminiz var anlaşılan,
ISO zevklidir, sevmeye çalış:)) öperim ve kolaylıklar dilerim :)

Birben dedi ki...

Sorma Hilal çok zevkliymiş(!) :))))