3 Aralık 2010 Cuma

Kreş Macerası Seri 2 - Haftanın Bitişi

5.gün oldu bugün kreş maceramızda.Her gün istisnasız söktüler üzerimden resmen.Tabir-i caizse yırttı kendini "Anne sen de gel" diye.

Yalnız dikkat edilmesi gereken şuydu.

"Anne beni bırakma!" değildi söylediği."Anne sen de gel" diyor.

Yani okulu sevdi ama benden ayrılmak hoşuna gitmedi.

Alışacak.Çünkü öğretmeni ben masama oturur oturmaz telefon açıyor ve "Oğlunuz kısa sürede oyuna daldı, içiniz rahat olsun" diyor.10 dk.bile değil geçen süre.

Bu dönemi kısa süre sonra aşacağımızı umut ediyorum.Kreşten yüzü gülerek geliyor.Orada çok mutlu olduğunu ve sürekli konuştuğunu söylüyorlar.Parmak boyası yapıyor, kukla gösterileri izliyor ve en önemlisi paylaşmayı öğreniyor.

Şu sıralar benim ona veremediklerim bunlar.Verme şansım da yoktu.İyi bir karar verdim sanırım:)

Tuvalet eğitimi de iyi gidiyor.Kreşte öğretmeni sık sık götürdüğü için kaçırma durumu olmuyor.Ofiste 2 kere kaçırdı ama evde ve gece sorunsuz.Tek başıma halledemediğim bu konu da kısa bir süre sonra çözülmüş olur diye düşünüyorum.

Bugün umutla başladık güne hadi hayırılısı:) Destek olan herkese teşekkür ediyorum.

------------------------------------------------------------------------------------


Bunların dışında evde yalnız hallerimiz devam ediyor.Devamlı arkadaşlara yama durumundayım.Bana gelin, olmadı ben geleyim halleri.Koşuşturma arasında tüm dizilerin ucu kaçtı, hiçbir şeyi takip edemez oldum.Birkaç kez tekrarına denk geldiğim Karadağlar var.Dönem dizisi olması hoşuma gitti, yeşilliği ve müziği.Karamazov Kardeşler'den alıntıymış.Senaryoya değil görselliğe ağırlk veren bir çalışma yine.Başrol hatunun görselliği müthiş zaten:)Kurtlar Vadisi kesmemiş onu sanırım:P...

Hiç yorum yok: