12 Ocak 2011 Çarşamba

Öyle geçti işte zaman...

Oğlumla baş başa geçirdiğimiz son günlerimizi yaşıyoruz...

Eşimin askerde olması sebebiyle yaşadığımız hasreti anlatmam mümkün değil, sadece yaşayan bilir diyebilirim...Asım Alp bu sabah servisin canımdan dışarı bakarken "Abuş(babası) gelecek.Ben ona sarılacağım.Babaaa diyeceğim, o da oğluumm diyecek" dedi kendi kendine.Gel de ağlama.

Hasret zordu, kimi zaman kurbağalama, kimi zaman sırt üstü yüzdük, yüzdük,kuyruğuna geldik artık.Pazartesi günü babamız uçaktan iniyor.

Madalyonun diğer yüzünü de anlatmak isterim.5 ay oğlumla birebir ilgilendim.Hem anne oldum hem baba, birbirimize sarılıp yattık, aynı tabaktan yedik(cidden, üşengeçliğimden oldu bazen), parklara beraber gittik...Az gittik ama beraber gittik.Arabada sadece ikimizdik.Yollarda sohbet ettik.(Kimi zaman aklımı karıştırdığı için susturdum:P)...2 kişilik bir yaşam formu oluşturduk.Dolapları kendimize göre düzenledik.Daha sade bir yaşam sahiplendik 5 ay.

Şimdi yeniden 3 olacağız.Vakt-i zamanında 7 kişi yaşamışlığımda var, sonradan 3'e düşünce afalladığım.Şimdi 2'den 3'e geçmek nasıl olacak merak ediyorum.

Sanki Asım Alp'e biz artık babanla uyuyacağız, sen odanda yat demek ağrıma gidecekmiş gibi...Asım Alp'in sevgisini paylaşacağız, paylaşınca azalacakmış gibi?Yavrumuzu birbirimizden kıskanacakmış gibi...Saçma ama düşünmeden edilemiyor.

Ah Osman, ah Ali siz düşündürtüyorsunuz bana bunları.İzlemeyeceğim yahu ben bu diziyi bir daha...:))))))

Ay böyle Cemile ifadesiyle izliyorum bu diziyi.

Yukarıdan aşağı okuduğumda kendimde gördüğüm dengesizliklerin haddi hesabı yok yani.

Duygusal bir yazı olacaktı bu:)


Bu adam kim?
(bilene hiç bir vaadim olmayacak)

4 yorum:

anne kaleminden dedi ki...

adam, ali de mi :)))
allah kavuştursun birben cim, çok az kaldı...

Kon-Tiki (Ashley) dedi ki...

Ali'ye benziyor ama kim .

mkp dedi ki...

allah kavuştursun.bu diziyi izlerken bu adamı boğasım geliyo benimde :)

Birben dedi ki...

Nihan, Ashley evet bildiniz bu adam Ali..Bıyıksız Ferha Göçer'e benzemiş değil mi:)

Sevgili Mkp, aynı hisleri paylaşıyoruz.